Tuesday, June 15, 2010

hamster oh hamster~

haha..apsal tetibe nk citer psal hamster ni??
aku memang tak boleh tgk haiwan ni sebab mereka tersangatla chumel...!! =)
ya,dulu aku ade membelanya sepasang tetapi mungkin tak serasi dengan cuaca kot menyebabkan mereka mati... T.T
memang sangat sedih sebab aku yang memberi mereka makan, minum,membersihkan sangkar...
tiap malam pasti akan terdengar mereka gigih exercise di roda dalam sangkar sambil berpusing2
sangat lincah dan pantas,keluar sangkar je, zuuupp..!!hilang ntah ke mana.....
jenuhlah nk mencari si COCO oii..
sangat rindukan COCO....bunyi bising die minum air dlm botol.... ='(
mereka juga mempunyai anak yang sgt chomel menyerupai bapanya COCO,tp tak sempat nk besar dorg sume dah mati..... ='(
tabiat mereka yang buruk adalah nak tau ape??suke sumbat makanan sampai penuh mulut tu disumbatnya.mereka memang ade satu tempat simpanan khas dalam mulut...dah kopek2 simpan dlm mulut....tamak kan??ahahahaha
sebab tu takleh bagi kuaci byk2 dlm bekas,nnt asal buleh nk pulun sume...hehhehe
ibuku memang tidak suka kehadirannya sebab die geli hihhihi *nk wat cmner anak mak dah suke....*


tengoklah betapa gelojohnye dieee......


alahai....

ni wat muke kesian yea mintak makanan....hehe



sleeping beauty ke nih.. =)


*p/s: aduih,picture2 ni sume membuatkan aku nk bela hamster ni lagi......
nk bela lagi boleh ke mommy........??????hihihihihihi







jika ade pertanyaan,bolehlah bertanye di FS saya, http://www.formspring.me/annamnaz


No comments:

Post a Comment